woensdag 2 februari 2011

nog 2 nachies

hallo allemaal ;

Nog even snel een berichtje ,het was een lange dag vandaag er waren vandaag ook al veel nica,s aan het werk dus dan vlieg ik van het ene huisje naar het andere huisje en het gebeurt ook wel dat als we eenmaal aan het graven gaan de mensen pas zien hoe het gaat worden en dan moet er ook wel eens wat veranderd worden, maar dat mag de pret niet drukken.

We hebben huisjes moeten slopen ,bomen moeten kappen en grond uit moeten vlakken maar er zijn inmiddels 3 funderingen uitgegraven en de bekisting staat er bij ,dus morgen gaan we storten

Eind van de middag kwam henk ( de dominee ) nog langs en hebben we samen met gerson ( dominee van de wijk ) nog 6 huisjes bekeken , dus ik weet nu waar we allemaal gaan bouwen.
nu kan ik ook voor de groep weer een plattegrond maken .

Ik wens de groep een goede en voorspoedige vlucht en gods zegen voor het werk wat jullie mogen gaan doen

hasta pronto!!!!!!!!!!!!!

even voorstellen jaaaa dat is john verhaar,aan het werk!

dit is de keuken die gesloopt zal moeten worden om het nieuwe huisje neer te kunnen zetten

deze jongen zal ook een nieuw onderkomen krijgen (rechts -manuel . links don gerson     

1 opmerking:

  1. hey john
    ik zie dat je nieuwe werkschoenen aan heb mooi joh!!!trap je niet in een spijker,want dan zijn we verder van huis haha,er is helaas geen plaats meer in de koffer anders had ik ze wel aan Suzan meegegeven.
    We proberen alles in de koffer te doen,en wat niet mee kan, neem je maar weer mee als je terug gaat in de volgende periode.

    ik wens je veel succes met de bouw en de groep en wensen je Gods zegen over de komende tijd.

    groetjes Kees/Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen