woensdag 25 januari 2012

Dinsdag 24 januari

Goede morgen alle lezers van de site.
We geven jullie even een uitleg. Martijn heeft met de quad zijn voet bezeerd hij had al blessure vanuit nederland wat niet helemaal lekker zat, dus vandaar deze gips spalk.hier hebben ze er beter naar gekeken
Vanmorgen ging de wekker weer. Het wordt steeds zwaarder om de ogen open te krijgen dit heeft verschillende oorzaken. Er wordt erg geklierd gaat Mieke onder de douche dan wordt er vanboven af met water gegooid. Alles nat natuurlijk dit doet er geen 1 maar 3 dus deze worden wel terug gepakt natuurlijk. hoezo water project.
Het is te gezellig om naar bed te gaan. Even voor Gerrie uit Rouveen.Je kan wel zien dat jij de lekkerlanders nog niet kent. Natuurlijk wordt er lekker gekookt. Jij vond dat er wel wat af kon bij Dik waarschijnlijk vond die leguaan dat ook. dus wij helpen jou.Vanmorgen had kees een aanvaring met een boom
op zich niet zo erg ,maar hij had zn laskap op.....dus glaasje gebroken...jammer hoor kees  slaaptekort,of wat zou dat toch zijn???? vandaag is er veel werk verzet. Het dak van China zit er bijna op. Vanmiddag is China bevallen van een zoon. Ze hoopt vanavond weer thuis te komen waar ze moet slapen weten wij niet. We hopen voor haar dat zij het wel weet. Allemaal zijn ze nu met dit huisje bezig. John, Jos, Rick, en Kees en Han. Han verstapte zich op het tapje en viel en greep zich vast aan het gemetselde muurtje. Nu vielen de decorado's naar beneden en kapot. Maar gelukkig waren er 2 exstra dus weer vrolijk aan de slag. Gerard en Jan en Henk zijn vandaag naar papalonal.                      wezen kijken om evt te bouwen voor volgende week. Het was 2,5 uur rijden.
Jeanine en Mieke zijn naar de pali geweest en daarna hebben ze traptreden geschuurd en geverfd. Het eten klaar gemaakt voor vanavond.


Jeanine knipt even de mouwen er af .

JOHAN WAT ERG HE
De traptreden.



Han en Rick en Jos bezig aan huisje 1
Jeanine met de groente kar





Morgen is het de laatste dag dat we gaan werken op de bouw tot 15.00 uur en dan naar de dankdienst in Chillymatio.
.

5 opmerkingen:

  1. hallo papa,
    Ik zit nu een boterham te eten bij Corrie.
    ik heb niet veel geslapen hoor want dat is voor watjes. Plezier maken en lachen en gillen dat is iets voor Settepret.
    dag papa tot een zaterdag dan kunnen we spierballen meten want die van mij zijn bijna net zo groot als die van uw.
    doei doei pappie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi mieke ik ben niet naar school want ik ben ziek.
    ik zag dat jullie aan het voetballen waren.
    wie heb er gewonnen?
    kunnen ze goed voetballen?
    groetjes kleine gert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Rick, dat was mijn slaapshirt, en dat laat jij gewoon kapot knippen ;)
    Twerk zit er bijna op, hardwerkende dames en heren.
    Seth en ik vinden het eigenlijk niet zo erg, want hebben heel veel zin in je thuiskomst, lieve man en papa.
    he pap, ik zit nu in de box en probeer steeds te gaan staan; het lukt bijna; stoer he!!
    Goede afscheidsdienst.
    en wat gaan jullie dan donderdag doen?
    liefs Seth en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo allemaal, eindelijk weer eens even alles gelezen.Geweldig al die verhalen, we krijgen zo echt wel een beeld van het hele gebeuren daar.
    Sorry, dat ik zo weing gereageerd heb maar ja, ik was ook ziek.'Kbegin weer een beetje terug te komen in het hele wereld(Nica)gebeuren. Jan wat doe jij zo,n beetje iedere dag. Ik lees van wijnflessen die je op een aparte manier opent. Ik kan me zo helemaal voorstellen wat voor rode vlekken dit allemaal gaf.
    En dat van dat paard... nooit geweten dat je dit durvde!
    Nou, dat was het weer, goede reis toegewenst voor de mensen die naar huis komen maar ook voor hen die weer gaan. Dat God met jullie mee zal gaan, is mijn gebed. Voor de blijvers hetzelfde toegewenst, liefs Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Jan en Dik,
    Leuk om zo op de hoogte te blijven van alle vorderingen op het project, maar ook van jullie belevenissen. Jan, je past toch wel goed op je broer hè... hoe kon het nou gebeuren dat hij door dat enge beest aangevallen werd?
    We zullen eens snel bij Truus gaan kijken hoor, ze is natuurlijk helemaal van slag nu ze jou zo lang moet missen.
    We wensen jullie nog een hele goede en gezellige tijd en Gods zegen op jullie werk.
    Groeten van Jan & Joke

    BeantwoordenVerwijderen