donderdag 19 januari 2012

WoensDAG 18 JANUARI

Goede morgen allemaal,
Wat er vandaag gebeurt is slaat alles. 10 over 6 wordt er iemand wakker de vorige dag gingen er 10 wekkers en nu geen 1. Helaas geen gebakken ei. Misschien komt het door wat er gisterenavond gebeurt is Wilmer lag heerlijk te chillen in de hangmat. enkele vrienden van hem vonden het nodig om hem af te koelen.2emmers water kreeg hij over zich heen. Alleen een glimlag op zijn lippen en hij childe heerlijk verder zonder een vin te verroeren.
Vandaag zijn Rick en Han ons team wezen versterken . Jos en Han en Rick zijn aan een ander huisje begonnen met metselen.
Het is te ver om er heen te lopen voor de dames en worden gereden door John met zijn koekjes blik .
Het weer is erg van slag bij ons dan regent het pijpestelen dan schijnt de zon.{esta ljobjendo a charros.
Kees en John zijn bij het eerste huisje constructie geplaatst. Het vraagt van de echte bouwers erg veel flexibiliteit met de waterpas.
 

3 opmerkingen:

  1. hoi gwen
    die cowboy hoed staat je geweldig!! kan je er voor mijn ook niet een meenemen?
    het skieen was leuk maar heel wat kouder als bij julie denk ik.
    het regent hier pijpen stelen en ik moet nu zo naar school.
    Groetjes fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedzo lieverd, datje even helpt met afdrogen. maar dat is jou niet vreemd, want thuis help je ook altijd met de vaat.
    meiden, die muurschilderingen zien er super leuk uit.goed werk geleverd!
    en mannen, niet te krap kijken, dat doen de Nica's ook niet.
    Papa ik heb vannacht klokkie rond geslapen, goed he?
    ik zit nu aan een heerlijke boterham met honing, en ga zo lekker onder de douche.
    we houden van je pap!!
    liefs Seth en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gwen die cowboyhoed staat je zeker gaaf!
    leuk om hier te verkopen!!
    (dan is er al sowieso al 1 verkocht door mij;)!!
    veel plezier allemaal verder
    liefs corine

    BeantwoordenVerwijderen